Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

Úvod » ADITIVA + ATOMIUM » ATOMIUM - Active Diesel PLUS - Skladem poslední 3 kusy


        

ATOMIUM - Active Diesel PLUS - Skladem poslední 3 kusy

PRO POUŽITÍ V DIESELOVÝCH MOTORECH u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží nad 50 000 km.

akce top produkt

skladem

 

Dostupnost: Vyprodáno
Číslo produktu: ACTIVE DIESEL PLUS
běžná cena 1 180 Kč
naše cena bez DPH: 711 Kč
naše cena s DPH (21 %):
860 Kč

do košíku:
  ks  

logo2 (1)

Pro použití v dieselových motorech u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží PŘES 50 000 km.

Složení jednotlivých fází:

objednací kód název balení obasuje cena
ACTIVE DIESEL PLUS 1 Fáze: PRO OBSAH OLEJE DO 7 LITRŮ 1 lahvičku ATOMIA 860 Kč
ACTIVE DIESEL PLUS 1 Fáze: PRO OBSAH OLEJE NAD 7 LITRŮ 2 lahvičky ATOMIA 1 720 Kč
ACTIVE DIESEL PLUS 2 Fáze: PRO OBSAH OLEJE DO 7 LITRŮ 2 lahvičky ATOMIA 1 720 Kč
ACTIVE DIESEL PLUS 2 Fáze: PRO OBSAH OLEJE NAD 7 LITRŮ 4 lahvičky ATOMIA 3 440 Kč
ACTIVE DIESEL PLUS 3 Fáze: PRO OBSAH OLEJE DO 7 LITRŮ 3 lahvičky ATOMIA 2 580 Kč
ACTIVE DIESEL PLUS 3 Fáze: PRO OBSAH OLEJE NAD 7 LITRŮ 6 lahviček ATOMIA 5 160 Kč

VLASTNOSTI

Mazací přípravek Atomium Active Diesel + je určen k ošetření dieselových motorů u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží PŘES 50 000 km.

Fáze ošetření

Objem náplně v olejové vaně

2 až 7 l

7 až 10 l

1. fáze

1 nádoba

2 nádoby

2. fáze

1 nádoba

2 nádoby

3. fáze

1 nádoba

2 nádoby

Schéma ošetření po fázích

1+1+1

2+2+2

 

Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.

První pomoc:

  • V případě zasažení pokožky opláchněte látku teplou vodou a poté ještě znovu umyjte mýdlem.
  • V případě zasažení očí vypláchněte oči velkým množstvím vody.
  • V případě požití vyhledejte lékařskou pomoc.

ZPŮSOB POUŽITÍ

1. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Diesel + do motorového oleje plnicím hrdlem oleje (výpočet dávky viz graf) 500–1000 km před výměnou oleje, s vozidlem pak jezděte až do příští pravidelné výměny oleje (nejméně však 500 km). V případě značného znečištění oleje (lze rozpoznat podle barvy oleje na měrce nebo podle olejových skvrn na filtračním papíru) ihned začněte s druhou fází ošetření.

Doporučení (po 1. fázi): Vyměňte olej. Vyměňte olejový a vzduchový filtr.

2. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Diesel + do nového motorového oleje (viz graf) a s vozidlem jezděte v běžném režimu až do příští výměny oleje.

3. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Diesel + do nového motorového oleje (viz graf) a s vozidlem jezděte v běžném režimu až do příští výměny oleje.

Důležité:

  • Před použitím nádobu s aditivem Atomium Active Diesel + důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o aktivní složky).
  • Aditivum Atomium Active Diesel + nalijte do zahřátého motoru standardním plnicím hrdlem oleje.
  • Po použití aditiva Atomium Active Diesel + nechte motor běžet 5 minut na volnoběh a poté s vozidlem jezděte nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).
  • V případě kilometráže přes 80 000 km použijte v 1. fázi zhruba 200 km před výměnou oleje dlouhodobě působící přípravek Atomium Motor Flush.
  • Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.
  • Aditivum Atomium Active Diesel + je kompatibilní se všemi typy motorových olejů a nemění jejich vlastnosti.
  • V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany motoru doporučujeme po ošetření přípravkem Atomium Active Diesel + a ujetí 30 000 až 40 000 km aplikovat aditivum Atomium Regular.
  • Po ujetí 100 000 km doporučujeme ošetření zopakovat.
  • U přeplňovaných motorů se doporučuje zopakovat ošetření už po ujetí 50 000 až 55 000 km.
  • V zájmu maximální ochrany doporučujeme provést ošetření dalších součástí vozidla, tj. převodovky, hydraulického posilovače řízení apod.

ÚČINKY POUŽITÍ

  • V 1. fázi čistí třecí plochy od laků a usazenin, včetně dekarbonizace dráhy pístních kroužků;
  • Zvyšuje a stabilizuje kompresi ve válcích spalovacího motoru (zformováním nové vrstvičky a utěsněním vůlí u třecích součástí);
  • Obnovuje správný tlak oleje v mazací soustavě motoru;
  • Snižuje spotřebu oleje;
  • Prodlužuje životnost motoru 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
  • Zvyšuje účinný výkon motoru (v důsledku zlepšení průběhu spalování, omezení úniku spalin do karteru a snížení třecích ztrát);
  • Snižuje spotřebu oleje v motoru až 3krát (zvýšením plynotěsnosti drážek pro pístní kroužky);
  • Zajišťuje maximální ochranu motoru v extrémních provozních podmínkách, při přetěžování nebo přehřívání a během studených startů;
  • Značně usnadňuje startování při nízkých teplotách;
  • Nezhoršuje provozní parametry pryžových součástí;
  • Snižuje spotřebu paliva u spalovacího motoru o 8–10 % (v důsledku obnovy správné komprese a zlepšení průběhu spalování);
  • Snižuje hluk a vibrace u dieselového motoru o 5–10 dB (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
  • Snižuje emise CO/CH ve výfukových plynech až o 50 % (v důsledku zlepšení průběhu spalování);
  • Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje nebo naprosté ztrátě (tlaku) oleje;
  • Obnovuje správnou funkci hydraulických zdvihátek ventilů.

 

ZTA4OWNhZm